2014. január 19.

Country Cottage Needleworks - Santa's Village

Sziasztok!

Bár most éppen nyakig vagyok egy előke és egy CCN kép hímzésében, azért szeretném beharangozni, hogy hamarosan még egy új sorozatba is  belekezdek:)  Ez pedig nem más, mint a Country Cottage Needleworks - Santa's Village.
Az alapanyagokat már megvásároltam a mintákhoz:
Alapanyagok a Country Cottage Needleworks - Santa's Village sorozathoz

Mind a 12 mintához levágtam és körbeszegtem egy-egy darab nagyon szép Summer Khaki árnyalatú 32ct Murano-t, valószínűleg karácsonyi díszeket, párnácskákat készítek majd belőlük. Így fog festeni a sorozat:
http://www.countrycottageneedleworks.com/santasvillage.html
Jó, hogy már mind a 12 minta elérhető, így akkor tudom hímezni őket, amikor csak kedvem tartja:)

Puszi,

27 megjegyzés:

  1. Jucus nagyon szép, de igazán nagy munka lesz.

    VálaszTörlés
  2. :D
    Már érzem a fertőzés tüneteit! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) tudom, Krisz :) veszélyt jelentek minden kedves hímezni vágyóra :)

      Törlés
  3. Szép lesz!
    Jó sok időt és hímzős kedvet hozzá!

    VálaszTörlés
  4. Tyűha, nekem még csak álmaim vannak róla...:-D Hajrá Jucus!!!

    VálaszTörlés
  5. Ez aztán a szép "kis "pakkocska!!!
    Jucuskám jó munkát és sok örömöt kívánok ehez a szép feladathoz!
    Puszillak

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aranyos vagy Emőci:) Igyekszem majd gyakran mutogatni:)

      Törlés
  6. Ein sehr schönes Stickprojekt.
    Ich habe das Santas Village ebenfalls gestickt und es hat mir sehr viel Spaß gemacht.

    Liebe Grüße
    Manuela

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Liebe Manuela,
      Ich habe Deine Arbeit gesehen, einfach wunderschön!!!!!!
      Liebe Grüsse,
      Judit

      Törlés
  7. Én meg csak csendben sárgulok :-)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép lesz és mennyi csodás fonalat rendeltél hozzá!!
    Gondolom hamarosan készen is leszel az első pár házikóval:-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen, Dóra. Apránként szereztem be a hozzávalókat, 2-3 havonta. Nem sietek, havonta egy házikó a cél:)

      Törlés
  9. Ó, de szép ez... A mintája hol vásárolható meg? Tök jó ötlet, hogy külön varrod ki őket. Sok kitartást hozzá!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon kedves vagy:) Ellenőrizd az emailjeidet:) Az 123stitch netboltban szerezhetőek be a minták. Puszi

      Törlés
  10. Szép nagy munkához fogsz majd hozzá !

    VálaszTörlés
  11. Oh te jó ég, aranybánya! Ezeket az alapanyagokat elnézve azonnal, de rögtön én is mindent újra szeretnék kezdeni!
    Mi, mi , mi az a hatalmas terjedelmű papírfenyővel jelzett fonál?
    Ezek a minták remekek még sokadik felfedezésre is!
    Örömmel fogom követni hogyan alakul.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D :D :D Nagyon bírom, hogy ilyen lelkes vagy, Bea!!!!
      Még régebben szereztem be kifutó készletekből kivett, 50-60 centis hosszúra felvagdalt DMC kupacokat, és azokat szín szerint beazonosítva kupacba kötöttem:) Kis fenyőszákat használtam a színek jelölésére. Néhány színből nagyon sok van, ezért ekkora a kupac:)

      Törlés
  12. Nem akarok innen elmenni. Beleájultam ebbe a sok gyönyörű hozzávalóba és ezek a minták különösen kedvesek!
    Mikor csinálod már?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) előke kész, a ccn-singing in the sing majdnem kész, hétvégén kezdem az elsőt :DDDD

      Törlés
  13. Jucus! Gyönyörű ez a minta és a hozzávalók is. Azt elárulod nekem, hogy hol lehet hozzájutni a mintához! Szerelem első látásra!

    VálaszTörlés
  14. hűha! nagy munka, de tudom, hogy Te ki fogod hímezni elejétől a végéig:-))

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írsz:-)
Thanks for your comment:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails